dinsdag 8 november 2011

Eerste blog

Ik heb jaren een blog gehad waarin ik schreef over kleine en grote ergernissen, verbazende dingen die ik tegenkwam of meemaakte en dingen die ik gewoon wilde vertellen. Na een mislukt migratietraject, heb ik besloten een nieuw blog te starten en wel over mijn passie, eten! Eigenlijk een mooie aanleiding voor verandering dus.
Mijn online restaurant (webtaurant) bij Tweetjemee.nl heette al "Eten wat de pot schaft", dus de keuze was snel gemaakt. In mijn webtaurant kun je regelmatig lekkere verse maaltijden bestellen. Ik zal ze dan ook hier publiceren voor de liefhebbers. Jammergenoeg kan ik niet heel vaak maaltijden posten, aangezien ik gewoon een "day-job" heb. Verhalen over mijn keukenavonturen schrijven kan ik makkelijker inpassen.
Dat ga ik dus doen. Verhalen over recepten, flaters, gouden tips, succesverhalen en aanrader-restaurants. Ik heb er zin in!

1 opmerking:

  1. Leuk! Ik ben benieuwd naar je verhalen. Ik ga ze lezen :-)

    BeantwoordenVerwijderen