zondag 18 maart 2012

Als een kind in een snoepwinkel

Mijn kerstpakket bestond uit een paarse pluim. Op internet kun je dan iets uitkiezen, een overnachting, etentje, uitje of (en dat heb ik gedaan) shoppen bij de Oil & Vinegar. Voor €100 mocht ik iets inladen. Ik voelde me echt als een kind in een snoepwinkel! Het lijkt er natuurlijk ook wel een beetje op.

De score is:
  • olijfolie met peper
  • olijfolie met citroen
  • olijfolie met knoflook
  • walnoot olie
  • pure smelt chocolade
  • een pasta pakketje met allerlei kleurtjes
  • een spuitflesje met groene olijven creme
  • viskruiden (nooit ergens anders zulke lekkere gevonden)
  • Hawaii zout (zwart!)
  • patatas bravas dip
  • honing met walnoot,
  • honing met blue berry
  • honing met sinaasappel
  • rozen jam
  • devil's mustard
  • gedroogde vijgen met hazelnotenpasta
Ik vind dit het echt beste kerstpakket ooit! Ook een beetje omdat ik natuurlijk zelf alle spulletjes heb uitgezocht:-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten