vrijdag 11 september 2015

Terug van weggeweest

Sinds ik voor mezelf ben begonnen, als communicatieadviseur, niet als kok, breng ik erg veel tijd door achter de laptop. Zeker in het begin van het jaar was het flink buffelen waardoor de lust tot bloggen een beetje weg was. En als je er geen zin in hebt, moet je er niet aan beginnen vind ik. Daar wordt je blog niet beter of leuker en dan gaat het je echt tegenstaan.

Sinds een maandje, hebben mijn meneer en ik een nieuwe keuken. En niet zo maar een keuken, nee een echte grote-mensen-keuken! Je moet er midden in een hittegolf dan 6 weken voor bikkelen, maar dan heb je ook wat. We hebben de keuken wel laten plaatsen, maar de voorbereidingen zelf gedaan. En in een jaren '30 appartement is klussen vragen om problemen. En inderdaad, we kwamen wat uitdagingen tegen die we niet hadden ingecalculeerd.

Maar... nu de nieuwe keuken er is, is het alle bloed, zweet en tranen driedubbel en dwars waard geweest! Ik sta elke dag te genieten van de keuken en lekker te koken. Niet elke dag heerlijke toetjes met liters boter en slagroom, maar ook gewoon lekker gezond eten. Lasagne waar geen pakje aan te pas komt, komkommersoepjes omdat de tuin van mijn paps uitpuilt van de komkommers, heerlijke malse runderwangen en fijne toetjes en taartjes (ja dat doe ik toch ook op zijn tijd). Kortom, met vernieuwde energie stort ik mij weer op het koken en ben er weer klaar voor om met jullie te delen wat ik maak en hoe.

En hier gebeurt het dus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten