maandag 28 september 2015

Naamgenoten


Een paar keer per jaar, spreek ik af met een vriendin die is verhuisd naar België. Soms gaan we wandelen, een keer moesten we een taxi bellen omdat we gruwelijk verdwaald waren! Echt we hebben het richtingsgevoel van een kompas op een magneet.

Maar goed, deze keer spraken we af in Eindhoven, gewoon shoppen en eten. In de kast ligt een enorme stapel met AH restaurantzegelboekjes. Als je gaat klussen tijdens de actie, heb je voor je het weet honderd zegels. Op de site gekeken voor sushi, want daar houden we van. Maar toen kwam ik Brasserie Van den Berg tegen. Niet eens verder gekeken wat ze koken, maar meteen gereserveerd!

En het bleek een goede keuze. Een heerlijk zalmtartaartje met garnaaltjes en wasabi mayonaise (krijg ik nooit genoeg van), een parelhoentje met truffeljus, zoete aardappel en gebakken champignons en een toetje met vanilleijs én een passievruchten taartje. Voor mij is Eindhoven echt niet in de buurt, maar als je in die buurt bent, ik vind het een aanrader!

Oh ja, en als je daar bent, zorg dat je ook even naar het toilet gaat. Klinkt gek, maar onderweg daar naartoe kom je door een gang die tot en met het plafond is behangen met haag-behang.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten