maandag 11 juni 2012

Visrolletje

We proberen iedere week vis te eten en ik zal eerlijk zeggen, dat lukt lang niet altijd. Als ik nu iedere week een lekker groot stuk zalm of tonijn zou kunnen betalen, was het al een ander verhaal. Maar ja, dat zit er nu eenmaal niet in. Dus soms komt er gewoon een pangafileetje uit de vriezer. Om dat toch een beetje leuk te maken, besloot ik er een rolletje van te maken met kruiden en citroen er in.

Ik dacht, beetje naief misschien, dat het wel gaar ging worden als ik het gewoon ging bakken. Maar dan blijft de binnenkant rauw. Niet zo'n goed idee dus. Uiteindelijk heb ik ze nog even op de zijkant in de pan gezet. Maar ja, dan eet je wel je aardappelen en worteltjes voor de vis, in plaats van er bij. Volgende keer bak ik ze kort in pan en zet ze dan in de oven om door te garen. Want het concept is super lekker! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten