zondag 11 december 2011

Feestje!

Mijn nichtje Mirjam is dol op lekker eten, en dan ook vaak gretig afnemer van restjes of overproductie uit mijn keuken. Maandag is ze jarig en ze wilde graag een etentje met haar vriendinnen om het te vieren. Met een kleine man, werk en opleiding werd dat alleen wat lastig te organiseren. Mijn verjaardagskado was dus dat ik het eten verzorgde. Zij blij, ik blij.

Gisteren aten we
  • gevulde portobello met geitenkaas en spekjes
  • lasagna met verse pasta (uiteraard) en risotto met gorgonzola, peer en walnoot
  • zucotto, soort straciatella mousse
Mirjam heeft voor vandaag ook nog te eten, want natuurlijk had ik over, en ik kan lekker weer een nieuwe voorraad eten voor onszelf maken. Inmiddels staat de boeuff bourgignon in de oven te stoven en dat vind ik ook altijd een feestje:-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten