donderdag 15 december 2011

Boeuff Bourgignon

Het is een franse klassieker en ik ben er dol op! Op z'n Nederlands gewoon suddervlees met spekjes, wijn en champignons. Ik had best vaak dat mijn vlees ondanks de vlamverdeler aanbrandde. Dat is toch altijd jammer. Deze keer heb ik mijn pan gewoon in de oven gezet. Niet alleen brandt het dan niet aan, maar je vlees wordt er ook nog eens supermals van! En let natuurlijk wel op als je de pan oppakt dat je dat niet zonder handschoen of pannenlap doet. Dat lesje heb ik vorige week al geleerd.

2 opmerkingen:

  1. Ik zeg: kom maar door met dat recept, Ilse van den Mountain! Klinkt Suusproof: makkelijk, no fuzz. Waar kan ik niet al te duur suddervlees halen (mijn moeder had vorig jaar voor 12 euro gehaald voor 3 p., pfff, vind ik echt te veel)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kijk altijd waar het in de aanbieding is en het recept komt jouw kant op!

    BeantwoordenVerwijderen