woensdag 5 november 2014

Het Zalmhuis

Een verborgen juweeltje in Rotterdam is het Zalmhuis. Onder de Brienenoordbrug, verscholen tussen de moderne kantoren staat een oud sfeervol restaurant aan het water. In de zomer kun je lekker op het terras buiten zitten. Wij waren er in oktober, niet echt een moment om buiten te zitten.

We hebben genoten van het driegangen menu, waarbij je gewoon van de kaart kunt kiezen. Ik had een heerlijke vitello tonnato voor. Als hoofdgerecht een geconfijte eendenbout. Na als die heerlijke confits die ik bij masterchef voorbij zie komen, wilde ik dat toch ook graag proeven. Het toetje was een tiramisu. Daar was ik niet heel enthousiast over. Maar ja, dan moet je ook geen Italiaanse klassieker bestellen in een Hollandse tent. Als met al vind ik het een aanrader! 

www.zalmhuis.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten