dinsdag 3 april 2012

SAS-en

Een tijdje geleden (nou ja, een paar jaar eigenlijk) hebben mijn vent en ik ge-sonja-bakkerd. Verschrikkelijk! Maar wel effectief. Tien kilo raakte ik kwijt met het eten van heel veel aardappelen, groente en een beetje vlees zonder sausjes, kaasjes etc. Ik was al geen fan van gekookte aardappelen, en dat is er niet beter van geworden.

Af en toe heb je tijdens het Sonja-bakkeren een SAS dag (Schijt Aan Sonja). Speciaal voor deze dagen is er het SAS-dag-kookboekje. Met de meest hilarische one-liners en recepten die al op je heupen gaan zitten als je het alleen maar leest. Dat zijn natuurlijk wel de lekkerste, met slagroom, chocola en boter. Gelukkig voor mij heb ik dit boekje pas ver na het Sonja-bakkeren gevonden anders was het nooit wat geworden met die 10 kilo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten