vrijdag 13 april 2012

Het is weer feest

Omdat mijn kritische jury in februari jarig was en ik komende week jarig ben, is het weer tijd voor een feestje. Hoewel ik me ieder jaar voorneem, nou ja vorig jaar was een uitzondering, om er niet te veel tijd in te steken heb ik ook dit jaar weer allemaal lekkere recepten uitgezocht. Natuurlijk ga ik ook weer vertellen hoe het allemaal gelukt is, maar ik wil toch vast in het kader van de voorpret melden wat ik ga maken.
  • Een chocolade taart met 2 lagen, lijkt me ook wel eens leuk om te maken
  • Een kruidcake
  • Komkommersoep
  • Vietnamese loempia's
  • Een combi van samosa's en de envelopjes die ik al eerder heb gemaakt
  • Een preiquiche 
  • Turks brood met lekkere smeerseltjes
  • En de good-old dadels met geitenkaas en spek
Met het zonnetje in de keuken kan de voorbereiding ook al niet anders dan een feestje worden:-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten