maandag 3 december 2012

Viva Afrika

Voor mijn vrijgezellenfeest hebben mijn vriendinnen me meegenomen naar Viva Afrika. Aangezien wij op onze wereldreis Afrika overslaan, vonden zij dat we dat continent dan maar in Nederland moesten meenemen. Ik ben echt dol op het eten daar. Lekker met je handen eten en samen delen. Hoef je tenminste niet met borden te schuiven, want zo gaat het meestal als ik neit kan kiezen:-)
Het restaurant is lekker kitch aangekleed met zebra motieven, tijgerprintjes en aaibaar materiaal. Thuis moet ik er niet aan denken, maar hier past het prima!

Ook leuk bij Viva Afrika: de cocktail workshop. Met toch wat dames die de bob waren, heb ik toch iets te veel cocktails naar binnen gegoten, maar ja ze waren ook zo lekker!
Heb je dus een keertje zin om uit eten te gaan, maar geen zin in weer pizza, chinees of sate, ga dan eens naar Viva Afrika op de Nieuwe Binnenweg in Rotterdam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten