dinsdag 27 november 2012

Kopersvoordeel

Hoewel deze blog natuurlijk over mijn passie voor eten gaat, mag ik vast ook wel een keertje schrijven over iets anders dat mij bezighoudt. Namelijk: het verkopen van ons huis voor we op wereldreis gaan. Nou ja, eigenlijk houdt de wereldreis mij vooral bezig en is het verkopen van ons huis een 'noodzakelijk kwaad'.
 
Om toch ons best te doen om ons huis te verkopen, doen wij mee met de Unieke Open Huizen dag die onze makelaar op touw gezet heeft. Kom dus op 8 december kijken, breng een bod uit en bespaar enorm op de overdrachtsbelasting en taxatie/ keuring. Ik zou het heel jammer vinden als ik voor nix bloemen koop, alles spik en span schoonmaak en misschien zelfs een lekker ruikende taart in de oven zet. (oh toch een beetje koken...)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten