dinsdag 25 maart 2014

De vieste hamburger ooit

heb ik gegeten in Batavia, New York. Ja sinds ik in de de States ben geweest zet ik overal de staat achter. Voor het geval iemand ineens 3500 km verderop staat:-)

We hadden de hele dag gereden, een klapband gehad op de snelweg waardoor de hele zijkant van de camper er af vloog en we hadden honger. Vooral dat laatste is heel slecht voor de humeuren van mij en mijn meneer. We stopten bij een alleraardigste diner, de Polk a Dot. Zie hier een van internet gepikte foto. Ziet er leuk uit toch?


Maar goed, wij hadden dus trek en bestelden de hamburger plate. In Amerika moet je goede burgers kunnen eten, toch? Ja dat dachten wij ook, en dat weten we nu ook. Alleen moet je daarvoor niet in de Polk a Dot zijn! Het waren van die vieze hamburgers met frikandelsmaak die je hier ook in de vriezer kunt kopen. Met twee sneetjes wit brood en drie soep-opschep-lepels ranzige jus over de toch al kleffe patat. Omdat we honger hadden hebben we het naar binnen geschoven, maar ik zou het zeker nooit meer doen!

Trouwens, de mevrouw die de jus er op schepte was net als Obelix in een ketel gevallen. Niet met toverdrank, maar met jus. Ze was net zo rond, alleen iets minder sterk denk ik...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten